Tillbaka till BTJ.se
Skriv ut

Driftinformation

2016-04-19
Nedanstående problem med leveranser av bibliografiska poster och inläsning av LINK-order är nu lösta.

2016-04-19
Inläsning av LINK-order från och med 14 april är försenad. Det medför en försening även i orderbekräftelser, exspektansposter och bibliografiska poster kopplade till dessa order. Vi beklagar detta och arbetar på en snabb lösning.

2016-04-18
På grund av tekniska problem har importer av bibliografiska poster som gjordes 15 april och framåt via BURK-sök ännu inte levererats.
Vi håller på att lösa problemet och återkommer till den här sidan när det är åtgärdat.

2016-04-06
Utskick av orderbekräftelser, bibliografiska poster samt exspektansposter är tyvärr försenade. Vi räknar med att de skickas ut under dagen och beklagar de besvär det medför.

2016-04-01
Utskicken av exspektansposter är dessvärre försenade på grund av störningar. Vi arbetar på att lösa felet och räknar med att samtliga försenade poster skickas ut under dagen.

2016-02-19
På grund av ett fel är exspektansposter försenade. Vi arbetar på att lösa felet och återkommer med besked här på sidan.

2016-02-11
På grund av driftstörningar i nätbutiken, kan även utskicken av exspektansposter i vissa fall bli försenade. Vi arbetar på att lösa problemet och beklagar de besvär det eventuellt medför för er.



Vid problem med BTJ:s webbtjänster, kontakta vår kundsupport btjbc@btj.se.

« Tillbaka



Logga in
BTJ besöksadress: Scheelevägen 32 | Postadress: 221 82 Lund | Tel 046-18 00 00 | info@btj.se